teisipäev, 31. oktoober 2023

Tuletõrjedepoo / Fire station

See nüüd üks vahepealsetest vanadest tegemistest... Pean kohe vabandama, et pildid ei ole visuaalselt just  kõige kujundlikumad, aga hea et üldse üles pildistasin :)

Mul oli üks tühi veinipudeli kinkekarp, tükk vineeri (jäänuk ühest vanast kapist) ning üks väike poiss, kes ootas omale tuletõrjedepood.


This is now one of the old activities in between... I have to apologize right now that the pictures are not the most expressive visually, but it's good that I took pictures at all :)

I had an empty wine bottle gift box, a piece of plywood (left over from an old cabinet) and a little boy waiting for his own fire station.


Karbi liuglevast kaanest tegin depoole "uksed". Selleks lõikasin vineerist esikülje jaoks tüki, millesse lõikasin ukseavad (joonist on esimesel pildil vineeril näha). Värvimiseks kasutasin akrüülvärve.

I made "doors" of the fire station from the sliding lid of the box. To do this, I cut a piece from plywood for the front, in which I cut the door openings (the drawing can be seen on the plywood in the first picture). I used acrylic paints for painting.




Tagumise külje jaoks lõikasin vineerist 2 puud, värvisin need ning kleepisin need karbi külge. Põõsa joonistasin karbi pinnale.

For the back side, I cut 2 trees from plywood, painted them and glued them to the box. I drew the bush on the surface of the box.



Nii lihtne see oligi! :)
It was that simple! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar